رسوب زدایی کتری

رسوب زدایی کتری در یک دقیقه

سلام با من تا انتهای این مطلب همراه باشید که یک ماده شگفت انگیز را بهتون معرفی کنم و بتونید رسوب زدایی کتری در یک دقیقه را به راحتی انجام بدین . در انتها هم یک ویدئو از انجام کار و عکس قبل و بعد کتری رسوب گرفته را براتون میذارم.

مراحل رسوب زدایی کتری در کمترین زمان

رسوب گرفتن کتری معظلی است که همه خانم ها با آن درگیر هستند. و در گوگل به دنبال راههای رسوب گیری برای کتری و سمار و حتی اتو هستند . اگر رسوب زدایی سماور و کتری را در گوگل سرچ کنید با راههایی مثله استفاده از جوش شیرین ، نوشابه یا سرکه پیشنهاد میشود . اما همه این موارد را دور بریزید و این چند گام ساده را دنبال کنید .

گام اول: کتری را بشوید.

کتری را با شوینده های معمولی مانند مایع ظرفشویی بشوید . جنس کتری شما مهم نیست . کتری استیل ، کتری روحی ،کتری چدنی و لعابی ، همگی از درون رسوب میگریند و از بیرون جرم و چربی . پس میتوانید سطح خارجی کتری را با چربی زدا بشوید که پیشنهاد من ، چربی زدای نانو میباشد که به سرعت چربی ها و جرم ها را حذف میکند به سطح کتری هیچگونه آسیبی نمیرساند.


گام دوم : استفاده از رسوب زدای نانو

حالا نوبت به محلول معجزه گر رسوب زدای نانو میرسه . این محصول نانو و ساخته شده توسط شرکت دانش بنیان نانو الماس سپاهان است . کافی است رسوب زدا با آب ترکیب کرده تا حجم بیشتری تولید کنید که در اینصورت قدرت رسوب زدا کم میشود و ممکن است زمان بیشتری برای رسوب زدایی کامل نیاز داشته باشید . اگر رسوب کتری شما هم مانند من خیلی زیاد است از همان محلول غلیظ و بدون ترکیب با آب استفاده کنید . محلول رسوب زدا را داخل کتری بریزید رسوب زدا شروع به جوشیدن میکند و رسوب کتری را میخورد. یک الی دو دقیقه صبر کنید اگر رسوب ضخامت زیادی داشته باشد شاید لازم باشد تا 5 دقیقه نیز زمان دهید . سپس محلول رسوب زدا را خالی کنید و کتری را با شوینده معمولی بشوید.

 

این هم ویدئو از نحوه عملکرد این محلول معجزه گر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *